Województwo łódzkie (1999- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Autor
Cęcelek Grażyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Dostęp do oświaty
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Nauczyciele
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Szkoły
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1805)
Stany Zjednoczone (USA)
(458)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(417)
Londyn (Wielka Brytania)
(217)
Niemcy
(211)
Województwo łódzkie (1999- )
(-)
Rosja
(192)
Wielka Brytania
(187)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(162)
Francja
(146)
Kraków (woj. małopolskie)
(137)
Europa
(136)
Anglia (Wielka Brytania)
(131)
Paryż (Francja)
(122)
ZSRR
(116)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(103)
Norwegia
(89)
Szwecja
(87)
Ukraina
(85)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(79)
Włochy
(78)
Hiszpania
(63)
Mazury
(60)
Afryka
(59)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(59)
Łódź (woj. łódzkie)
(59)
Berlin (Niemcy)
(55)
Japonia
(53)
Podlasie
(53)
Świat
(52)
Bieszczady (góry)
(47)
Kresy wschodnie Rzeczypospolitej
(47)
Izrael
(45)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(45)
Chiny
(44)
Szkocja (Wielka Brytania)
(44)
Sztokholm (Szwecja)
(43)
Irlandia
(40)
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(38)
Lwów (Ukraina, obw. lwowski)
(38)
Stany Zjednoczone
(38)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(37)
Kaszuby
(37)
Wielkopolska
(36)
Australia
(34)
Grecja
(34)
Himalaje (góry)
(33)
Indie
(33)
Egipt
(32)
Turcja
(32)
Afganistan
(31)
Syberia (Rosja)
(31)
Rzym (Włochy)
(30)
Warszawa
(30)
Tatry (góry)
(29)
Złotów (woj. wielkopolskie)
(29)
Teksas (Stany Zjednoczone ; stan)
(28)
Zakopane (woj. małopolskie)
(28)
Dolny Śląsk
(27)
Austria
(26)
Bliski Wschód
(26)
Wenecja (Włochy)
(26)
Śląsk
(25)
Gruzja
(23)
Tokio (Japonia)
(23)
Ameryka Południowa
(22)
Azja
(22)
Holandia
(22)
Krajna
(22)
Watykan
(22)
Arabia Saudyjska
(21)
Gdynia (woj. pomorskie)
(21)
Iran
(21)
Sopot (woj. pomorskie)
(21)
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie)
(21)
Dania
(20)
Irak
(20)
Kanada
(20)
Lublin (woj. lubelskie)
(20)
Moskwa (Rosja)
(20)
Prusy Wschodnie
(20)
Zabór rosyjski
(20)
Zjednoczone Emiraty Arabskie
(20)
Katowice (woj. śląskie)
(19)
Petersburg (Rosja)
(19)
Toskania (Włochy)
(19)
Meksyk
(18)
Oświęcim (woj. małopolskie)
(18)
Czechy
(17)
Galicja (kraina historyczna)
(17)
Korea Południowa
(17)
Neapol (Włochy)
(17)
Pomorze
(17)
Korea Północna
(16)
Oslo (Norwegia)
(16)
Skandynawia
(16)
Szwajcaria
(16)
Wiedeń (Austria)
(16)
Dubaj (Zjednoczone Emiraty Arabskie)
(15)
Edynburg (Wielka Brytania)
(15)
Erdas (kraina fikcyjna)
(15)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Jest to praca bardzo interesująca, w wielu miejscach oryginalna i wyjątkowo cenna ze względu na doniosłą problematykę, interdyscyplinarność oraz uzyskane korzyści poznawcze i praktyczne. To nowoczesne i wieloaspektowe podejście do działań mających na celu upowszechnianie idei szkoły uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych w oparciu o konstruktywistyczny model edukacji, dla realizacji którego niezbędny jest odpowiedni poziom kompetencji społecznych współczesnego nauczyciela. Zaprezentowane przez Autorkę rekomendacje dla upowszechniania idei szkoły uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych w oparciu o konstruktywistyczny model edukacji oraz dla optymalizacji procesu edukacji nauczycielskiej zawierają wartościowy i bogaty zasób propozycji i możliwości inspirujący do podejmowania konstruktywnych i przemyślanych działań umożliwiających wdrażanie ich do praktyki edukacyjnej, stanowiąc jednocześnie cenny wymiar praktyczno-metodyczny opracowania. Przedstawione w monografii analizy teoretyczne oraz empiryczne pozwalają na poszerzenie i uporządkowanie wiedzy o specyfice funkcjonowania szkoły jako organizacji uczącej się oraz umożliwiającej uczenie się i wyzwalanie w wychowankach aktywności i zaradności życiowej. Służą również refleksji na temat wyzwań stawianych przed współczesnym nauczycielem oraz akcentują konieczność ciągłego doskonalenia warsztatu pracy współczesnego nauczyciela i jego szeroko rozumianych kompetencji społecznych. Z recenzji prof. dr hab. Krystyny Marzec-Holki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej