Cęcelek Grażyna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(520)
Cęcelek Grażyna
(-)
Krzyżanowski Julian
(370)
Konopnicka Maria
(366)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Mickiewicz Adam
(261)
Disney Walt
(257)
Fabianowska Małgorzata
(249)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Sienkiewicz Henryk
(237)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Kraszewski Józef Ignacy
(224)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Ławnicki Lucjan
(187)
Drewnowski Jacek
(186)
Popławska Anna
(180)
Słowacki Juliusz
(177)
Jachowicz Stanisław
(159)
Prus Bolesław
(148)
Zarawska Patrycja
(145)
Chotomska Wanda
(140)
Lech Justyna
(138)
Marciniakówna Anna
(136)
Roberts Nora
(134)
Rolando Bianka
(131)
Mazan Maciejka
(127)
Zimnicka Iwona
(121)
Czechowicz Józef
(119)
Spirydowicz Ewa
(113)
Żeromski Stefan
(111)
Siudak Jacek
(109)
Szal Marek
(109)
Włodarczyk Barbara
(108)
Precigs Katarzyna
(106)
Webb Holly
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Mróz Remigiusz (1987- )
(103)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Nożyńska Agnieszka
(100)
Rozwadowski Stanisław
(99)
Montgomery Lucy Maud
(98)
Skalska Katarzyna
(98)
Możdżyńska Aldona
(97)
Adamus-Ludwikowska Jolanta
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Rzehak Wojciech
(96)
Brzechwa Jan
(95)
Głowińska Anita
(94)
Fabisińska Liliana
(92)
Andersen Hans Christian
(91)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Wilczek Piotr
(90)
Polkowski Andrzej
(89)
Szekspir William
(89)
Tuwim Julian
(89)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(88)
Siewior-Kuś Alina
(88)
King Stephen
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Ochab Janusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Christie Agatha
(86)
Szulc Andrzej
(86)
Frączek Agnieszka
(85)
Marlier Marcel
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Lindgren Astrid
(82)
Skowrońska Emilia
(82)
May Karol
(81)
Naczyńska Zuzanna
(81)
Steel Danielle
(81)
Urban Miłosz
(81)
Kasdepke Grzegorz
(80)
Supeł Barbara
(80)
Pedersen Bente
(79)
Sekuła Elżbieta
(79)
Strzałkowska Małgorzata
(79)
Zieleniec Bogdan
(78)
Baudelaire Charles
(77)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(76)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Maliszewski Karol
(74)
Szancer Jan Marcin
(74)
Uliszewski Krzysztof
(74)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(74)
Kownacka Maria
(73)
Makuszyński Kornel
(73)
Frątczak-Nowotny Elżbieta
(72)
Kornhauser Julian
(72)
Delahaye Gilbert
(71)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Dostęp do oświaty
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Nauczyciele
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Szkoły
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Jest to praca bardzo interesująca, w wielu miejscach oryginalna i wyjątkowo cenna ze względu na doniosłą problematykę, interdyscyplinarność oraz uzyskane korzyści poznawcze i praktyczne. To nowoczesne i wieloaspektowe podejście do działań mających na celu upowszechnianie idei szkoły uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych w oparciu o konstruktywistyczny model edukacji, dla realizacji którego niezbędny jest odpowiedni poziom kompetencji społecznych współczesnego nauczyciela. Zaprezentowane przez Autorkę rekomendacje dla upowszechniania idei szkoły uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych w oparciu o konstruktywistyczny model edukacji oraz dla optymalizacji procesu edukacji nauczycielskiej zawierają wartościowy i bogaty zasób propozycji i możliwości inspirujący do podejmowania konstruktywnych i przemyślanych działań umożliwiających wdrażanie ich do praktyki edukacyjnej, stanowiąc jednocześnie cenny wymiar praktyczno-metodyczny opracowania. Przedstawione w monografii analizy teoretyczne oraz empiryczne pozwalają na poszerzenie i uporządkowanie wiedzy o specyfice funkcjonowania szkoły jako organizacji uczącej się oraz umożliwiającej uczenie się i wyzwalanie w wychowankach aktywności i zaradności życiowej. Służą również refleksji na temat wyzwań stawianych przed współczesnym nauczycielem oraz akcentują konieczność ciągłego doskonalenia warsztatu pracy współczesnego nauczyciela i jego szeroko rozumianych kompetencji społecznych. Z recenzji prof. dr hab. Krystyny Marzec-Holki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej