Marketing terytorialny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(3)
Czytelnia dla Dorosłych
(4)
Autor
Czerwińska-Jaśkiewicz Małgorzata
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Mrukowska Natalia
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Oleksy-Gębczyk Aneta
(1)
Strzelecki Zbigniew
(1)
Stępowski Robert
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Adwokaci
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Radcy prawni
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(4185)
Powieść polska
(3150)
Literatura dziecięca polska
(2446)
Kobieta
(2335)
Powieść angielska
(2062)
Marketing terytorialny
(-)
Literatura młodzieżowa
(1508)
Rodzina
(1359)
Płyta CD
(1341)
Książka mówiona
(1339)
Przyjaźń
(1323)
Literatura dziecięca
(1245)
Tajemnica
(1215)
Miłość
(1117)
Polska
(1036)
Poezja polska
(959)
Relacje międzyludzkie
(923)
Śledztwo i dochodzenie
(826)
Zwierzęta
(811)
Literatura polska
(796)
Zabójstwo
(771)
Powieść młodzieżowa polska
(757)
Literatura dziecięca amerykańska
(664)
Literatura dziecięca angielska
(648)
Uczucia
(600)
II wojna światowa (1939-1945)
(596)
Komiksy
(567)
Powieść francuska
(553)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(507)
Dzieci
(506)
Małżeństwo
(495)
Powieść norweska
(492)
Powieść młodzieżowa angielska
(480)
Książka w języku angielskim
(474)
Rodzeństwo
(474)
Policjanci
(471)
Magia
(445)
Trudne sytuacje życiowe
(444)
Sekrety rodzinne
(442)
Dziewczęta
(441)
Nastolatki
(437)
Powieść niemiecka
(413)
Relacja romantyczna
(407)
Wojna 1939-1945 r.
(402)
Osoby zaginione
(385)
Język polski
(384)
Pamiętniki polskie
(375)
Boże Narodzenie
(364)
Dziecko
(360)
Żydzi
(360)
Życie codzienne
(355)
Wybory życiowe
(334)
Książka z płytą
(328)
Publicystyka polska
(325)
Opowiadanie polskie
(310)
Psy
(310)
Literatura
(301)
Matki i córki
(299)
Dziennikarze
(297)
Przestępczość zorganizowana
(289)
Uczniowie
(280)
Ludzie a zwierzęta
(271)
Historia
(269)
Koty
(268)
Podróże
(254)
Powieść rosyjska
(242)
Powieść fantastyczna
(239)
Literatura dziecięca niemiecka
(238)
Seryjni zabójcy
(236)
Dramat polski
(231)
Uprowadzenie
(230)
Poszukiwania zaginionych
(217)
Wakacje
(216)
Książka w języku niemieckim
(212)
Władcy
(211)
Bajeczki, powiastki, wierszyki polskie
(209)
Dziadkowie i wnuki
(208)
Literatura dziecięca francuska
(206)
Mężczyzna
(206)
Arystokracja
(203)
Literatura dziecięca szwedzka
(202)
Wychowanie w rodzinie
(201)
Politycy
(200)
Wojsko
(200)
Zemsta
(199)
Wielkopolska
(196)
Chłopcy
(194)
Przyroda
(188)
Polacy za granicą
(184)
Prywatni detektywi
(182)
Zakochanie
(182)
Samorealizacja
(181)
Literatura dziecięca belgijska
(180)
Las
(178)
Sztuka
(177)
Ojcowie i córki
(174)
Marzenia
(173)
Polityka
(169)
Młodzież
(167)
Samotność
(166)
Śmierć
(166)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Poradnik
(2)
Monografie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek gminy i jego ochrona / Natalia Mrukowska. - Stan prawny na 1 maja 2020 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 215 stron ; 22 cm.
(Monografie / Wolters Kluwer Polska)
W książce zaprezentowano szczegółową analizę oraz kategoryzację istotnych zagadnień dotyczących wizerunku gminy i jego ochrony, w tym m.in.: - budowanie wizerunku gminy, kreowanie marki i branding gminy, kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku gminy, rola logotypu jako elementu identyfikacji wizualnej gminy; - wizerunek jako dobro osobiste gminy: pojęcie dobra osobistego osoby prawnej i jego charakter prawny, wizerunek jako dobre imię gminy, identyfikacja wizualna gminy, hasła promocyjne i slogany reklamowe gminy; - ochrona wizerunku gminy: środki ochrony dóbr osobistych gminy, przykłady naruszenia wizerunku gminy oraz strefy identyfikacji wizualnej, roszczenia w przypadku naruszeń. W publikacji odwołano się nie tylko do jurydycznego rozumienia „wizerunku”, lecz także przywołano kontekst badań socjologicznych oraz ekonomicznych, przede wszystkim z zakresu marketingu i promocji. Takie ujęcie tematu przedstawia szerszy zakres przesłanek i uwarunkowań, jakimi kieruje się jednostka samorządu terytorialnego w tworzeniu i wykorzystywaniu swojego wizerunku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorki monografii prezentują koncepcję wykorzystania instrumentów marketingu relacji (Identyfikacja, Indywidualizacja, Interakcja, Integracja, Uczciwość relacji) w kształtowaniu więzi w jednostkach terytorialnych. Publikacja: wypełnia lukę badawczą w zakresie skuteczności wykorzystania instrumentów marketingu relacji w jednostkach terytorialnych; będzie mogła posłużyć jako źródło informacji dla lokalnych liderów chcących wykorzystać zalety płynące z budowania długotrwałych więzi relacyjnych; zawiera nowatorską koncepcję kreowania sukcesu jednostki terytorialnej, mierzonego liczbą zadowolonych zarówno mieszkańców, przedsiębiorców, jak i turystów, która to koncepcja jest zweryfikowana empirycznie, dając podstawę rekomendacji dla władz samorządowych; Monografia jest adresowana zarówno do naukowców podejmujących problematykę marketingu relacji w jednostkach terytorialnych, jak i do praktyków w ich działalności samorządowej, szczególnie menedżerów samorządu terytorialnego, a ponadto do wykładowców i studentów w procesie edukacji na kierunkach zarządzania oraz gospodarki i administracji publicznej. Zdaniem recenzenta przygotowana monografia nosi znamiona nowości, wypełnia lukę badawczą w przedmiotowym aspekcie. Autorki proponują bowiem nie tylko inne niż dotychczas dominujące spojrzenie na kwestię relacji z interesariuszami w jednostkach terytorialnych, ale także przedstawiają skuteczny sposób radzenia sobie z tym wyzwaniem. Oryginalny wkład Autorek odnosi się głównie do adaptacji instrumentów marketingu relacji 5"I" do specyfiki jednostki terytorialnej oraz opracowania narzędzi i procedury badawczej umożliwiającej określenie oddziaływania poszczególnych instrumentów na wyodrębnione grupy interesariuszy. (...) Odpowiednio stosowane modele zaproponowane przez Autorki mogą stanowić ważną pomoc w ocenie rzeczywistych relacji pomiędzy władzami samorządowymi a interesariuszami. Atutem pracy jest wykonanie obliczeń w programie R.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej