Ziółkowska Marta Joanna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(520)
Ziółkowska Marta Joanna
(-)
Krzyżanowski Julian
(370)
Konopnicka Maria
(366)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Mickiewicz Adam
(261)
Disney Walt
(257)
Fabianowska Małgorzata
(249)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Sienkiewicz Henryk
(237)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Kraszewski Józef Ignacy
(224)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Ławnicki Lucjan
(187)
Drewnowski Jacek
(186)
Popławska Anna
(180)
Słowacki Juliusz
(177)
Jachowicz Stanisław
(159)
Prus Bolesław
(148)
Zarawska Patrycja
(145)
Chotomska Wanda
(140)
Lech Justyna
(138)
Marciniakówna Anna
(136)
Roberts Nora
(134)
Rolando Bianka
(131)
Mazan Maciejka
(127)
Zimnicka Iwona
(121)
Czechowicz Józef
(119)
Spirydowicz Ewa
(113)
Żeromski Stefan
(111)
Siudak Jacek
(109)
Szal Marek
(109)
Włodarczyk Barbara
(108)
Precigs Katarzyna
(106)
Webb Holly
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Mróz Remigiusz (1987- )
(103)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Nożyńska Agnieszka
(100)
Rozwadowski Stanisław
(99)
Montgomery Lucy Maud
(98)
Skalska Katarzyna
(98)
Możdżyńska Aldona
(97)
Adamus-Ludwikowska Jolanta
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Rzehak Wojciech
(96)
Brzechwa Jan
(95)
Głowińska Anita
(94)
Fabisińska Liliana
(92)
Andersen Hans Christian
(91)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Wilczek Piotr
(90)
Polkowski Andrzej
(89)
Szekspir William
(89)
Tuwim Julian
(89)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(88)
Siewior-Kuś Alina
(88)
King Stephen
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Ochab Janusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Christie Agatha
(86)
Szulc Andrzej
(86)
Frączek Agnieszka
(85)
Marlier Marcel
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Lindgren Astrid
(82)
Skowrońska Emilia
(82)
May Karol
(81)
Naczyńska Zuzanna
(81)
Steel Danielle
(81)
Urban Miłosz
(81)
Kasdepke Grzegorz
(80)
Supeł Barbara
(80)
Pedersen Bente
(79)
Sekuła Elżbieta
(79)
Strzałkowska Małgorzata
(79)
Zieleniec Bogdan
(78)
Baudelaire Charles
(77)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(76)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Maliszewski Karol
(74)
Szancer Jan Marcin
(74)
Uliszewski Krzysztof
(74)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(74)
Frątczak-Nowotny Elżbieta
(73)
Kownacka Maria
(73)
Makuszyński Kornel
(73)
Kornhauser Julian
(72)
Delahaye Gilbert
(71)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Pracodawcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Franczyza
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Franczyza : nowoczesny model rozwoju biznesu / Marta Joanna Ziółkowska. - Wydanie 4. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 227 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Pierwsza w Polsce książka będąca kompendium wiedzy o nowoczesnym modelu biznesu dynamicznie rozwijającym się na całym świecie, jakim jest franczyza. Zaprezentowano w niej istotę i genezę powiązań franczyzowych wraz ze szczegółową typologią franczyzy oraz wpływ powiązań franczyzowych na rozwój przedsiębiorstwa. Autorka szczegółowo przedstawiła zalety i wady oraz szanse i zagrożenia rozwoju tej metody prowadzenia działalności gospodarczej dla franczyzodawcy, jak i dla franczyzobiorcy. Po raz pierwszy w literaturze polskiej kompleksowo zebrano i zaprezentowano statystyki ogólnoświatowe dotyczące powiązań franczyzowych. Na tle analizy rozwoju powiązań franczyzowych w świecie zaprezentowano możliwości i poziom wykorzystania franczyzy przez polskie przedsiębiorstwa oraz trendy rozwoju tej formy współpracy w Polsce. Szczegółowo przedstawiono także uwarunkowania prawne działalności opartej na zasadach franczyzy zarówno w Polsce, jak i w krajach Unii Europejskiej oraz Stanach Zjednoczonych Ameryki. W części empirycznej poruszono kwestie wykorzystania franczyzy w przedsiębiorstwach zarówno tych będących dawcami licencji, jak i franczyzobiorcami. Idealna książka dla tych, którzy chcą zaznajomić się z tym, jak funkcjonują powiązania franczyzowe w praktyce gospodarczej. Książka pozwala posiąść niezbędną wiedzę przedsiębiorcom zainteresowanym zakupem licencji franczyzowej. Przeznaczona jest także dla właścicieli i kadry zarządzającej przedsiębiorstw, zarówno posiadających już sieć sklepów franczyzowych oraz tych, dopiero planujących rozwijać system franczyzowy, a także wszystkich tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę o tej formie współpracy gospodarczej. Niniejsza książka skierowana jest również do studentów i wykładowców szkół wyższych, zwłaszcza o profilu ekonomicznym, bowiem franczyza jest szansą dla niezależnych przedsiębiorców na podjęcie działalności gospodarczej pod "parasolem" znanej i rozpoznawalnej marki. Dla twórców unikalnego know-how jest natomiast drogą rozwoju i wzrostu poziomu rozpoznawalności marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej